КАК ДА ПРЕОДОЛЕЕМ ПРЕДСВАТБЕНАТА ТРЕСКА

BI_prewedding_stress_1

Кажете “Не” на редсватбената треска

Практически всяка булка се сблъсква с напрежението не само в деня на сватбата, но и по време на целия процес, свързан с организацията. И това е напълно нормално, но помнете, че всички нерви не си струват, защото със сигурност позитивния характер на този ден ще ви накара да забравите всичко, което ви е притеснявало веднага щом кажете заветното «ДА». Даваме ви и няколко съвета относно това как да елиминирате стреса.

1. Планирайте повече време за подготовката, за да нямате усещането, че все с нещо няма да успеете. Нормалното време за подготовка на една сватба самостоятелно е около 6 месеца. Ако ползвате услугите на сватбен мениджър, то това време може да бъде съкратено наполовина. Отделете време не само за избора на булчинска рокля, но и за всички мероприятия свързани със сватбеното оформление. Ако чувствате напрежение, можете да се заемете с направата на някои детайли сами, например подаръчетата за гости – това ще ви помогне да се откъснете от ежедневието и ще внесе спокойствие.

2. Отделяйте повече време на любимия си. Разхождайте се, гледайте филми заедно, споделяйте, обсъждайте. Покрай динамиката при организацията на сватбата не пренебрегвайте партньора си. Опитайте се да го въвлечете в организацията, за да се чувства и той пълноценно. Имайте предвид, че голяма част от мероприятията, които трябва да предприемете, вероятно няма да са от любимите му занимания, но със сигурност ще можете да изберете поне няколко неща, с които той да се заеме.

3. Отделяйте време и за себе си. Поглезете се, погрижете се за духа и тялото си, четете, пътешествайте през уикендите, запишете се на йога или стречинг. Фокусирайте се върху предстоящата сватба с позитивна нагласа.

4. Ако сте пушач, то сватбата е прекрасен повод да се откажете от цигарите. Едно ново начало е винаги мотивиращо за подобна цел. А и знайте, че цигарите не подтискат стреса, напротив те го задълбочават. Преразгледайте и режима си на хранене. Изхвърлете вредните храни и напитки. Тялото ви със сигурност ще ви се отблагодари.

5. Опитайте се да спортувате. Спортът е враг на стреса. Независимо дали бихте предпочели нещо по-леко или по-динамично, спортът ще допринесе за увеличаването нивото на хормона нащастието, а и ще ви помогне да добиете повече самочувствие.

Leave a Reply